lauantai 31. toukokuuta 2014

276

Tuleva syksy stressaa minua jo aivan kovasti. Edessä on uuden arjen opettelu päiväkodin ja töiden merkeissä, mutta kun se työpaikkakin pitäisi ensin jostain saada. Olen lähetellyt työpaikkahakemuksia jo pariin otteeseen, välillä saamatta minkäänlaista vastausta ja välillä saaden sen "valitettavasti valintamme ei tällä kertaa kohdistunut sinuun." Tiedän että lähihoitajista on pulaa ja työpaikkoja paljon tarjolla, mutta kun minulta uupuu se kokemus. Minua hermostuttaa itseänikin ajatus vanhustenhoidosta, työstä josta minulla on edes pieni kokemus muualtakin työharjoitteluiden kautta, mutta kun kaikesta tuostakin on niin pitkä aika jo. Olen hakenut töitä kehitysvammahoitajana, ryhmäavustajana ja kohta varmaan yritän palata tuttuun ja turvalliseen, eli koulunkäyntiavustajien paikkojen tutkimiseen. Siitäkin olen työkokemusta kerryttänyt huiman vuoden verran.

Minä haluan töitä. Minä haluan töihin.
Minä haluan töitä, joiden tekemisestä pidän ja työpaikan, jonne lähtisin varmoin mielin. 
Mutta en todellakaan tiedä, onko se mahdollista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Don't be shy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...