keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Innostus

Tänään on ollut ihana aamu, sillä pitkästä aikaa heräsin ennen L:ää.
Tai, itseasiassa L herätti minut nälkäisenä enkä enää imetyksenä jälkeen saanut unta, joten päätin nousta ylös ja olen iloinen, että niin tein. Tuntui niin rentouttavalta oleskella alakerrassa aivan omassa rauhassaan, juoda kahvi yksikseen ja vielä parit leivät siinä huitaista naamariin. Katsoa digiboksilta vanha jakso Criminal Mindsia ja kauhistella ihmisyyttä, mutta kaikista tärkeintä: olla.
Olla oman itsensä kanssa hetki tekemättä juuri mitään ja tuntematta jatkuvaa vastuuta.
Suomeksi: eli laiskotella.

Toisaalla olen ottanut itseäni niskasta kiinni. Ainakin ajatuksen tasolla, sillä olen pidemmän aikaa mielessäni miettinyt kuntosalikortin ostoa ja nyt vihdoinkin olen tehnyt jonkun sortin päätöksen jo paikan kanssakin. Olen jo pitkään silmäillyt Elixian sivuja, mutta arkana jättänyt silmäilyn aina siihen. Nyt olen tosissani ottanut tietoa ja suunnitellut jopa tutustumiskäyntiä, sillä en todellakaan aio sitoutua mihinkään vuodeksi pelkän netin välityksellä. Haluan saada ensiksi tuntumaa paikkaan.

Kotona olen aloitellut pienesti ja koettanut kuntoilla edes vähän aina L:n päiväunien aikana.
Tavoitteeni ei ole niinkään pudottaa painoa, vaan kiinteytyä ja saada takaisin timmi vatsani, jonka aikoinaan omasin. Myös noille ylimääräisille senteille reisissä voisi tehdä jotain.

Alku:
Paino: 53kg
Vyötärön ympärys: 68cm 
Mahan ympärys: 84 cm
Lantion ympärys: 87cm
Peppu: 90,5cm  (hahaha, pepun ympärys?)
Reiden ympärys: 53,5cm.

Ihan mahdotonhan tämä alkukaan ei ole, mutta itse olen hyvin tyytymätön, sillä aivan muuhun olen tottunut. Ja aloitan hyvinkin pienesti, ihan normeja vatsoja, selkälihaksia, reisitreeniä, punnerruksia ja kyykkyjä sekä mahdollisuuksien mukaan kävelyä. Kun kuntosalijäsenyyten asti itseni saan tsemppailtua alkaa se todellinen työ.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Don't be shy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...