torstai 24. toukokuuta 2012

Korres Yoghurt-kosteusvoide, helppiä!

Hei te kaikki siellä, jotka ovat kyseistä voidetta kokeilleet/käyttäneet/käyttävät !

Tilailin tuossa aiemmin kyseisestä sarjasta tuon Pomegranate voiteen, mutta en pitänyt voiteen koostumuksesta. Purkissa lukeekin jo että cream-gel, mutta oli tosissaankin liian geelimäistä minun makuuni.
Ja ei tuntunut kosteuttavan tarpeeksi, joten:

nyt haluaisin tietää millaista tuo kyseinen jogurttivoide on?


kuva täältä
Olen saanut sellaisen kuvan, että tuo olisi tuhdimpaa tavaraa, vaikka onkin tarkoitettu rasvaiselle iholle (mutta myös pintakuivalle)

Joten, jos joku on kokeillut molempia rasvoja tai edes tuota jogurttivoidetta, osaisi auttaa nyt ja kertoa kokemuksia?

Googlettelin jo tuossa pikkuisen noita mielipiteitä, mutta kernaasti haluaisin kuulla lisää.

Tai osaisitko kenties suositella jotain parempaa?

Kohteena olisi "ongelmainen" sekaiho, joka itkee rutikuivuuttaan ;>

------

Anyone who can help me?
Have you ever used/tried a Korres cream, Yoghurt or Pomegranate?

I would love to know more about them, I've previously tried the pomegranate cream-gel, and it didn't have enough moisturising effect for my liking and now I'm wondering would the Yoghurt-cream be any better.

So, what do you think?
Or can you recommend something better perhaps?

The target: an "problematic" mixed skin, with a dehydration

2 kommenttia:

  1. Löysin tänne googlettaessani Korresia ja ajattelin jakaa kokemuksiani. Tosin, rasvoista oon vaan testannut tuota pomegranate-versiota ja se on ainakin mun iholla ollut "tarpeeksi" kosteuttava, rinnalle tosin ostin Estelle & Thildin rasvan niitä päiviä varten, jos/kun tuo pomegranate rasva tuntuu liian heppoiselta. Eli, oon käyttänyt nyt tuota Estelleä n. parina päivänä viikossa yövoiteena ja muina päivinä Korresia ja hyvin on naama pysynyt päässä, ei siis mitään kuivumista havaittavissa :) Lisäksi mulla on kasvovetenä sellainen geelimäinen tapaus, joka tuo lisäkosteutta.

    Tää ei nyt varmaan sua auttanut, mutta ainakin mulle Korresin liikkeessä myyjäneitonen kehui tuon jogurttivoiteen olevan hyvä sellaiselle sekaiholle, joka kaipaa selvästi enemmän kosteutta. Muistaakseni myös siitä Wild rose-sarjasta oli saatavilla sekaiholle oma versionsa? Jos asut Sokoksen lähellä, niin sieltä voi varmaan käydä pyytämässä näytteitä, niin ei tuu hukkaostosta :) Mä itse nimittäin ihastuin tuohon pomegranatvoiteeseen näytteen perusteella, mun näppyläiselle sekaiholle se on tuonut suurta helpotusta!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kun viitsit jakaa oman kokemuksesi, siitä oli apua! :) pitää pistää tuo vinkkisi tuosta toisesta voiteesta korvan taakse sekä lähteä ruinaamaan näytettä tuosta jogurttivoiteesta :)

      Itse kanssa tykkään muuten tuosta pomegranatvoiteesta, mutta valitettavasti oma iho huutaa lisäkosteutusta :(

      Poista

Don't be shy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...